ده قانونی که بایستی برای میلیونرشدن از آنها پیروی نمودبسیاری از مردم در سراسر دنیا از من سؤالاتی درباره  میلیونرشدن می پرسند. آنها از همه سنین، و با مذاهب و پیشینه های مختلف هستند. بطور کلی، آنها پول را به عنوان منبعی می شناسند  که به آنها کمک می کند تا به بزرگترین آرزوهاشان برسند. اگرچه، بسیاری از مردم نمی خواهند که به ملیون ها دلار دست یابند، بلکه می خواهند که ملیون ها دلار پول را خرج کنند. آنها فکر می کنند که پول صرفاً آنها را خوشحال می کند، و نمی دانند که "سفر میلیونر شدن" به آنها شادی و رضایت واقعی میدهد.

مهمترین سؤالی که بیشتر افراد از من می پرسند این است که: "آیا توصیه ای برای شروع سفر میلیونرشدن هست؟"

ده قانونی که در ادامه مطرح می شوند به شما کمک می کنند تا در اقیانوس موفقیت حرکت کنید.

1)برای پول کار نکنید.

اگر شما فقط برای پول کار کنید، پول برای شما کار نخواهد کرد. درعوض، شما بایستی برروی تقویت مهارت های خود کار کنید. بدست آوردن پول نتیجه تقویت مهارت هاست. هراندازه در حرفه خود ماهرتر شوید، بیشتر از نردبان موفقیت اقتصادی بالا خواهید رفت.

افرادی که برای پول کار می کنند، برده و اسیر پول می شوند. کسانی که برای بهبود مهارت هایشان تلاش می کنند، بر پول تسلط پیدا می کنند، بویژه در زمانی که مدیریت پول یک مهارت باشد.

2)اهل تحقیق و یادگیری باشید.

تعریف من از فردی تحصیل کرده این است: " فردی که بداند با آنچه دارد چه کند؟". مردم بیشماری هستند که دانش وسیع و گسترده ای دارند، اما از دانش خود چندان استفاده ای نمی کنند چرا که آموزش صحیح نداشته اند. هرروز آنچه را آموخته اید در دفترچه یادداشت خود بنویسید.

3)برروی " 3% " از افراد تمرکز کنید.

فقط 3% از مردم در جهان به آنچه به آنها پیشنهاد می دهید نیاز دارند. با تمرکز بر روی این سه درصد، شما بطور غیرقابل باور ثروتمند خواهید شد. اگر شما به 100% مردم دنیا دسترسی داشته باشید، 70% علاقه مند به ارزش پیشنهادی شما می گردند، 30% سؤال می پرسند، 10% به آن عمیق تر فکر می کنند ولی فقط 3% عاشق آنچه بدان ها پیشنهاد می کنید می شوند. وظیفه شما این است که به این 3% خدمت رسانی کنید.

4)به بازخوردها توجه نمایید.

خواه از 3% گفته شده بازخورد دریافت کردید( طرفداران واقعی شما) و یا از اکثریت کفته شده(97%)، شما بایستی از درس های گرفته از آنها توجه کنید. شما بایستی از بازخوردها برای آزمون، اصلاح و تحویل خدمات و محصول ماهرانه استفاده نمایید.این تمایل برای عالی بودن، همان چیزی است که برخی افراد را ثروتمند ساخته است.

رها کردن کارهای انجام نشده بدترین شیوه برای هدایت کسب و کار شماست. هرچند که شما می توانید با اهمیت دادن به یازخوردهای دریافتی، برندتان را بازسازی کنید.

5)به سوی منطقه آسایش و راحتی خود گام بردارید.

برای بسیاری از افراد شکست ناراحت کننده است، اما بسیاری آنرا تحمل می کنند. آنها در خانه ای زندگی می کنند که در آن راحت نیستند، اتومبیلی سوار می شوند که دوست ندارند، و حقوقی دارند که از آن احساس رضایت نمی کنند.در عوض، در جست و جوی موفقیت هستند. بر تمامی ترس های خود غلبه کنید و به سمت رؤیاهای خود بروید. هرآنچه را بخواهید به سمت شما می آید.

6) در همه جا حضور داشته باشید.

در عصر جدید، اینترنت در دسترس است. بویژه، شبکه های اجتماعی به ما اجازه می دهند که در همه جا حضور داشته باشیم. با اختصاص دو ساعت در هر روز به شبکه های اجتماعی، در طول هفته ها می توان توجه هزاران نفر را به خود جلب نمود. اگر می خواهید ملیونر شوید، بایستی راهی برای پیدا کردن دسترسی به ملیون ها نفر بیابید. امروزه، شبکه های اجتماعی سریع ترین راه برای رساندن پیام شما به قلب و فکر کسانی است که شما قصد دست یابی به آنها را دارید.

7)هیچگاه موفقیت را به تأخیر نیندازید.

تا به حال چندبار شنیده اید که مردم منتظر فصل مالیات ، فارغ التحصیلی فرزندان، ترفیع هستند؟ مردم بهانه های زیادی را مطرح میکنند، و این فقط بدین علت است که نمی توانند بر احساس "ترس از شکست خوردن" فائق آیند. شما باید موفقیت را امروز بدست بیاورید. شما نمی توانید یک هفته، یا یک سال صبر کنبد. میلیونرها می دانند که چه می خواهند و باوجود شرایطی که دارند هرکاری برای دست یابی به آن انجام می دهند. همه موانع و بهانه ها را از بین ببرید و آنچه که باعث غلبه شما بر عمیق ترین ترس هاست را انجام دهید.

8)عزم خود را جزم کنید.

افراد با نیت و عزم راسخ میلیونر خواهند شد. همانگونه که گفتیم، اگر قصد خود را برروی دستیابی به پول برای پولدار شدن بگذارید، از موفقیت شما جلوگیری می کند. در حقیقت چنین طرز تفکری اغلب مانع  از دیدن فرصت ها می گردد.

9)تمرین کنید که اصالت خود را حفظ کنید.

بسیاری از مردم از رقابت ترس دارند. آنها می دانند که رشته آنها از مختصصان اشباع شده است، بنابراین تلاش واقعی نمی کنند . با اینحال، اگر نگاهی عمیق تر به بازارهای اشباع شده بیندازید، متوجه می شوید که بسیاری از آنها تکراری است، و اغلب از رهبر صنعت پیروی شده است. اما به خاطر داشته باشید که هیچ کس خصوصیات و ویژگی های منحصر بفرد شما را ندارد و هیچ فردی نمی تواند آنچه شما قادر به انجامش هستید را انجام بدهد.

10)پیامتان را برای دیگران آسان گردانید.

برای میلیونر شدن، شما بایستی پیامتان را برای مردم آسان گردانید. به جای پیچیده کردن پیامتان، آنرا به اجزای قابل فهم تقسیم کنید. غالب اوقات اگر فردی با پیام پیچیده و مبهم شما گیج شود از انجام فعالیت اقتصادی با شما صرف نظر می کند.

 هرگاه این قوانین را همواره بکار بستید، نتایج حاصل را در زندگی خود خواهید دید. هیچ کس نمی تواند موفقیت شما را از شما بگیرد. با این وجود، بایستی به خودتان اعتقاد داشته باشید و ریسک های لازم برای دست یابی به اهدافتان را بپذیرید. اگر به خودتان اعتقاد داشته باشید، کسانی را خواهید یافت  که به شما اعتقاد پیدا کنند. با بکار بستن این قوانین میلیونر شدن آسان خواهد بود.

برگرفته از سایت entrepreneur
منبع: modirinfo.com